Asistentka jednatele

plný úvazek

Společnost podnikající v oblasti autodopravě a to jak v mezinárodní, tak vnitrostátní, přijme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici „asistent/ka jednatele“.
Mezi tvou náplň práce bude patři: podpora jednatele společnosti, vedení personální agendy, vyhledávání a následný příjem nových zaměstnanců, zajišťování a evidence veškerého pojištění společnosti, zajišťování úvěrových smluv, řízení a plánování zaměstnanců, evidence vozového parku, zajištění dokumentů spojené s nákupem vozidla a jeho zařazení do provozu, obsluha GPS zařízení, vedení veškeré administrativy a zajištění každodenního chodu kanceláře.

Obor: logistika
Praxe v oboru: není vyžadována
Místo výkonu: České Budějovice

Požadujeme

řidičský průkaz sk. B, velmi dobrá znalost práce na PC (MS office), základní znalosti v oblasti personalistiky, základní znalosti v oboru pojišťovnictví, schopnost vedení zaměstnanců, vynikající organizační dovednosti, výborné komunikační schopnosti, reprezentativní vystupování, schopnost nést zodpovědnost za svěřené povinnosti, ochota pracovat s určitým nasazením, pozitivní a vstřícný přístup, učit se novým dovednostem a znalostem, odolnost vůči stresu, praxe v oboru dopravy a logistiky výhodou.

Nabízíme

Smlouvu na hlavní pracovní poměr, po zkušební době smlouvu na dobu neurčitou, 25 dní dovolené, služební telefon, roční prémie.

Mám zájem o nabízenou pozici

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb.

Poslat odkaz na e-mail

Máte zájem?

▴ výpis pozic